Bewoner Frans Halsstraat vergeet pannetje op het vuur

12-07-2019 22:18

Bewoner Frans Halsstraat vergeet pannetje op het vuur

ZAANDAM - In een woning aan de Frans Halsstraat in Zaandam is vrijdagavond rond kwart voor tien brand ontstaan.

In de keuken van de woning stond een pannetje met eitjes op, wat kennelijk vergeten was door de bewoner. Er ontstond rookontwikkeling. Hiervoor werd de bewoner in de ambulance ter plekke geholpen.

De schade bleef beperkt en de woning blijft bewoonbaar.

Foto's: Inter Visual Studio / Erik van Klaveren

Deel deze pagina:
Advertenties

RTV Zaanstreek - Molenwerf 42 - 1541 WR Koog aan de Zaan - Telefoon: 075 - 6706106 - E-mail: info@rtvzaanstreek.nl