Brand in flatwoning Zaandam door wasmachine

Gepubliceerd: 29-04-2018 15:04

Brand in flatwoning Zaandam door wasmachine

ZAANDAM - Zondagochtend omstreeks 10.00 uur is aan de Lobeliusstraat brand ontstaan. Een wasmachine stond in een flatwoning in brand.

Terwijl de brandweer onderweg was besloot de bewoner de wasmachine te blussen. Dat lukte niet helemaal.
"Het alarm ging af in de flat, daarom stonden er veel mensen buiten," zegt de Officier van Dienst. De brandweer wist de wasmachine af te blussen. Er raakte niemand gewond.

Foto's: Inter Visual Studio / Sander Disselkoter

Deel deze pagina:
Advertenties

RTV Zaanstreek - Molenwerf 42 - 1541 WR Koog aan de Zaan - Telefoon: 075 - 6706106 - E-mail: info@rtvzaanstreek.nl