Brand uitgebroken in bed and breakfast op Zaanse Schans

Gepubliceerd: 17-06-2019 9:06

Brand uitgebroken in bed and breakfast op Zaanse Schans

ZAANDAM - In een bed and breakfast op de Zaanse Schans in Zaandam heeft zondagavond brand gewoed. Het gaat om Koopmanshuys D'Mol.

De bewoners en gasten konden het monumentale pand veilig verlaten. Alle gasten zijn elders ondergebracht. De brand is vermoedelijk ontstaan in de cv-installatie.

De schade aan het rijksmonument is aanzienlijk.

Foto's: Inter Visual Studio / Pascal Fielmich

Deel deze pagina:
Advertenties

RTV Zaanstreek - Molenwerf 42 - 1541 WR Koog aan de Zaan - Telefoon: 075 - 6706106 - E-mail: info@rtvzaanstreek.nl