Pannetje vat vlam in verzorgingstehuis Zaandam

30-12-2019 08:01

Pannetje vat vlam in verzorgingstehuis Zaandam

ZAANDAM - Zondagavond is rond 19:30 uur een brand ontstaan in het verzorgingshuis aan de Noorderven in Zaandam. Bij het Evean Erasmushuis ging het mis in een keuken van een appartement. Een pannetje op het vuur vatte vlam.

Ambulancepersoneel hielp een verpleegkundige die de woning was ingegaan om de bewoner te helpen. De bewoner mankeert niets, alsmede de verpleegkundige, zo bleek na controle in de ambulance.

Foto's: Inter Visual Studio / Sander Disselköter.

Deel deze pagina:
Advertenties

RTV Zaanstreek - Drielse Wetering 50 - 1509 KP Zaandam - Telefoon: 075 - 6706106 - E-mail: info@rtvzaanstreek.nl