Bewoners naar ziekenhuis na brand in Krommenie

29-01-2019 22:53

Bewoners naar ziekenhuis na brand in Krommenie

KROMMENIE - In een flat aan de Kervelstraat in Krommenie is dinsdagavond omstreeks half negen brand ontstaan. De brand woedde in de slaapkamer van een woning op de vijfde verdieping.

De brandweer laat weten dat het vuur was ontstaan in een stekkerdoos, waarna een matras vlam vatte. Dit zorgde voor veel rookontwikkeling. Daarom zijn de twee bewoners per ambulance naar het ziekenhuis gebracht voor behandeling.

Foto's: Inter Visual Studio / Sander Disselköter

Deel deze pagina:
Advertenties

RTV Zaanstreek - Molenwerf 42 - 1541 WR Koog aan de Zaan - Telefoon: 075 - 6706106 - E-mail: info@rtvzaanstreek.nl